KLASEKO CALENDAR

2019(e)ko maiatzaren 6(a), astelehena

Aste santua

Aste santua
Nik aste santuan nire herrira joan nahiz.
Hor aste santuko lehen ostiralean prozesioa ikustera joan nintzen. Beti ikusten dut prozesioa eta beti gustatzen zait. Larunbatean nire izeko etorri zen eta geratu zen aste osoa. Astelehena, asteartea eta asteazkena etxean geratu nintzen zeren eta denboraldi txarra egiten zuen. Ostegunaren goizean arropa erostera joan nintzen eta gero retaurante bat jatera joan nintzen nire ama, izeko eta arrebarekin. Ostiralean etxean geratu nintzen eta arratsaldean liburutegira joan nintzen. Larunbatean etxean geratu nintzen eta arraltsaldean nire aita etorri zen eta opari bat ekarri zidan eta askenik igandean bilbora bueltatu nintzen.
Nerea troitño

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Sydney

  Hi Ì'm Martin and today i'm going to talk about one of my dream places, which is Sidney.I find it this proyect interesting because...